بازارهای لوکس مشهد
نوشته شده توسط : آس چارتر

مرکز خرید الماس شرق

مشهد، با دارا بودن مراکز خرید لوکس، از جمله الماس شرق، به یک مقصد تفریحی و خرید برجسته تبدیل شده است. الماس شرق، که بیش از ۱۵ سال پیش افتتاح شد، با تلفیق منحصر به فرد معماری اسلامی و طراحی‌های نوین، شش طبقه با بیش از ۱۲۰۰ واحد تجاری را در اختیار دارد که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

لوکس ترین مراکز خرید مشهد,بازار سنتی مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد

این مرکز خرید، علاوه بر واحدهای تجاری، امکانات تفریحی فراوانی نیز ارائه می‌دهد که باعث شده تا گردشگران بسیاری این مرکز را در برنامه سفر خود جای دهند. شهربازی سرزمین عجایب با بازی‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز، سینما ۶ بعدی، و نمایشگاه آبزیان آب‌شور با آکواریوم‌های متنوع، تنها بخشی از امکانات تفریحی این مجتمع هستند. این ترکیب بین ارائه خدمات تجاری و تفریحی، الماس شرق را به یک مقصد چندجانبه برای بازدیدکنندگان تبدیل کرده است. جهت خرید بلیط پرواز اهواز مشهد یا بلیط چارتر بندرعباس مشهد به سایت خرید بلیط پرواز آس چارتر مراجعه کنید.

بازار سنتی مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,شیک ترین مرکز خرید در مشهد

مرکز خرید آلتون

برج آلتون یکی از لوکس ترین مراکز خرید مشهد که با ظاهری فوق‌العاده زیبا و امکان ارائه نمای ۳۶۰ درجه از شهر، در سال ۸۸ در نزدیکی حرم مطهر حضرت رضا (ع) بنا شد و در همان سال موفق به کسب عنوان برترین سازه بتنی کشور شد. هرچند که این برج شامل ۲۵ طبقه است، اما فروشگاه‌های آن تنها در طبقات اول تا چهارم فعالیت می‌کنند و بقیه اجزای آن به بخش اداری اختصاص دارد.

بازار سنتی مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,شیک ترین مرکز خرید در مشهد

در بخش تجاری، صد‌ها فروشگاه با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خوشحالی می‌بخشند. در مجتمع آلتون، به‌ویژه می‌توان به انواع کیف و کفش و محصولات چرمی دست یافت. با داشتن پارکینگ اختصاصی، نگرانی از مسئله پارک کردن برای بازدیدکنندگان از این برج برطرف شده است.

لازم به ذکر است که در طبقه چهارم این بنا، یکی از رستوران‌های معروف مشهد به نام “پسران کریم” با ارائه غذاهای خوشمزه و لذیذ، تجربه‌ی خاصی از دیدن شهر از ارتفاعات بلند را به شما هدیه خواهد داد.





:: برچسب‌ها: بازارهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: